lördag 3 november 2012

Tack för ert förtroende

Bästa medlemmar

Det har nu hunnit gå några dagar sedan jag valdes till ny gruppledare för Folkpartiet liberalerna i Sollentuna. Det har varit omtumlande dagar med många gratulationer som jag är mycket tacksam för.
Det ni medlemmar gav mig i måndagskväll är något av de finaste man kan få nämligen ett förtroende. Med ett förtroende följer ett mycket stort ansvar vilket känns både allvarligt och stort men också fantastiskt roligt. Jag känner en stor ödmjukhet och tillförsikt inför mina nya uppgifter.

En del av er kommer jag att träffa väldigt ofta och en del lite mer sällan men ni ska alla veta att ni är mycket viktiga budbärare för att det liberala budskapet ska nå ut i Sollentuna.
Jag vill att det ska vara fortsatt högt i tak i vårt parti och hoppas att ni kommer att kontakta mig både vad gäller stort och smått. Jag vill till sist också tacka vår tidigare gruppledare Lennart Gabrielsson som med ett idogt arbete gjort Sollentuna och världen utanför lite bättre för många människor.

En riktigt trevlig allhelgonahelg önskar jag er alla!

Vänligen
Anna-Lena Johansson
Gruppledare Folkpartiet Liberalerna, Sollentuna

Inga kommentarer: